Obserwatorzy

sobota, 30 grudnia 2017

O MOIM UKOCHANYM TEATRZE...



Pisałam już Wam, że moją pasją jest teatr. Głównie zajmujemy się tematyką profilaktyczną- narkomania, HIV, emocje, itp. Spektakle były wystawiane na forum szkoły, również podczas wywiadówek w ramach pedagogizacji rodziców. Zanim zajęłam się tą tematyką przeszłam szereg rozmaitych szkoleń, które dały mi odpowiednią wiedzę do przygotowania przedstawień.
Oczywiście występowaliśmy również poza szkołą- braliśmy udział w eliminacjach powiatowych oraz wojewódzkich. 
Dwa lata temu zajęliśmy 2.miejsce w Wojewódzkim Przeglądzie Małych Form Teatralnych pod hasłem "Pomyślmy o HIV" w Gdańsku z  15-minutwym spektaklem "W lustrze snu". Natomiast w zeszłym roku zdobyliśmy zaszczytne wyróżnienie 10-minutową etiudą "Spójrzmy miłości w oczy" w tym samym konkursie w Słupsku.
Oczywiście, nie tylko profilaktyka góruje w naszym zespole teatralnym "Makabra". 
Za nami już świetna komedia o świecie damsko-męskim "Wenus kontra Mars". Tu opiekunowie koła zagrali również na scenie ze swoimi uczniami. To dopiero był ubaw! I zaskoczenie dla widzów! A śmiechu mnóstwo! Teraz przygotowujemy wspólnie z Operą Bałtycką "Makbeta".
Poniżej prezentuję jeszcze starą ekipę teatralną, ale wtedy tak naprawdę z teatrem w naszej szkole zaczęło się dziać! Ten filmik traktuję z ogromnym sentymentem!


A poniżej prezentuję film z przedstawienia zeszłorocznego "Spójrzmy miłości w oczy", którym reprezentowaliśmy Gdańsk w przeglądzie wojewódzkim w Teatrze Nowym w Słupsku. Może będzie dla kogoś inspiracją!




2 komentarze: