Obserwatorzy

piątek, 16 marca 2018

SZKOLENIA PRZEZ INTERNET...


#ekursy, #eszkolenia #szkolna24

Przyznam szczerze, że zawsze stroniłam od szkoleń przez internet. Sama nie wiem dlaczego. Do e-kursów na www.szkolna24.pl przekonały mnie opinie innych blogerek, które m.in. w ten sposób rozwijają swoje kompetencje zawodowe. Poszczególne kursy prowadzone są przez wyspecjalizowaną kadrę, mającą nie tylko pojęcie teoretyczne w danym zakresie, ale i praktyczne. Ważny jest fakt, że po pozytywnie ukończonym szkoleniu otrzymujemy certyfikat. 
Dla mnie istotną sprawą jest też strona finansowa. Kursy oferowane przez tę platformę są na każdą kieszeń, a my możemy szkolić się w dogodnym dla nas czasie. Przyznacie, że to niesamowita wygoda dla pochłoniętych pracą pedagogów! Oprócz opcji indywidualnej wszystkie placówki mogą, w niewysokiej cenie, wykupić dostęp grupowy dla swoich nauczycieli. Nauczyciele mogą wówczas korzystać z dostępnych szkoleń bez ograniczeń i opłat.
            Wybrałam trzy szkolenia na stronie www.szkolna24.pl i z każdej formy kształcenia będę wystawiała recenzję na moim blogu oraz stronie FB - BYĆ NAUCZYCIELEM.
Jesteście ciekawi? Ja również! Już niedługo dowiecie się „W co grają z nami uczniowie”? Brzmi dwuznacznie? Śledźcie mojego bloga oraz stronę!

Do usłyszenia
Anna Konarzewska,
nauczycielka w XIV LO im. Jana Pawła II w Gdańsku,
blogerka Być nauczycielem.

4 komentarze:

  1. Kamila Szukiewicz15 września 2018 11:02

    Jak najbardziej można doszkalać się przez internet, jednak moim zdaniem nie jest do końca czego byśmy oczekiwali. ja chodzę na kursy i szkolenia zawodowe do https://www.seka.pl/uslugi/szkolenia-i-uprawnienia-zawodowe i muszę powiedzieć, że chcę cały czas inwestować w siebie i zwiększać swoje kompetencje zawodowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, korzystałem ze Szkolna24 i polecam, fajny pomysł na wolną chwilę z pożytkiem dla wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że można się szkolić online. Coraz więcej firm do tego prowadzi. Mam na myśli na przykład takie https://pccpoland.pl/ szkolenia dla biur gminnych i urzędowych. Okazuje się, że z oferty tego szkoleniowca korzysta bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń