Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2018

POWRÓT DO SZKOŁY!
3 w 1!


Zainspirowana wpisami blogowymi swoich koleżanek, postanowiłam  sprawić uczniom przyjemność z okazji powrotu do szkoły. Szczerze, to już nie mogę się doczekać, kiedy ich zobaczę. Sala posprzątana i przygotowana na przyjście nowych oraz obecnych uczniów.
Zobaczcie, co przygotowałam dla nich!

Dzisiaj miałam pierwsze spotkanie z nową uczennicą. Postanowiłam, że skoro mam tyle pracy przy przygotowaniach, to poproszę ją o pomoc i przy okazji poznamy się, porozmawiamy. Pokazałam jej szkołę, opowiedziałam o klasie i wspólnie pogawędziłyśmy przy artystycznych robótkach.

Drzwi mojej sali otwiera napis:

Z drugiej strony drzwi zawiesiłam plakat z motywacją. Postanowiłam, że co miesiąc inna klasa będzie przygotowywała taki cytat, motto, sentencję pobudzającą do działania. 


Wewnątrz klasy stał stary telewizor. Wykorzystałam go do zawieszenia sentencji, która ma nam towarzyszyć podczas zajęć: 


Dla moich wychowanków, którzy w tym roku szkolnym będą zdawać maturę, przygotowałam pudełeczka pełne wspaniałych, motywujących sentencji.
Inspiracji dostarczyła mi Frau Buda, czyli Magdalena Buda.
Tu adres jej bloga z linkiem do sentencji. Korzystajcie! Pomysł ekonomiczny, tani i wykonalny:
Przygotujcie sobie pudełka po zapałkach, oklejcie je estetycznie, a do środka wrzućcie moc energii w postaci uskrzydlających myśli. 


Jeśli nie macie czasu na takie rzeczy to polecam mój pomysł na szybką motywację po wakacjach, a znajdziecie go tutaj: https://bycnauczycielem.blogspot.com/2018/05/motywowanie.html

Kiedy już uczniowie obejrzą swoją klasę, zapoznają się ze złotymi myślami z sali i pudełeczek, usiądźmy z nimi w kręgu i porozmawiajmy o wakacjach oraz planach na przyszłość. Poniżej zamieszczam pomocny przy tym zadaniu rysunek ze strony Teach&Sketch, który możemy sobie wydrukować na spotkanie z uczniami 3 września:

Powodzenia!
Anna Konarzewska

Szczególne podziękowania dla blogerek z Educational Eden- Joanny Obuchowskiej 
http://educationaleden.pl/komunikaty-motywacyjne-i-afirmacje-w-procesie-uczenia-sie/ 
 oraz Frau Budy- Magdaleny Budy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz