Obserwatorzy

niedziela, 10 grudnia 2017

BYĆ NAUCZYCIELEM...


Nauczyciel, który potrafi wzbudzić wyższe uczucia dla jednego choćby dobrego czynu, jednego dobrego wiersza – osiąga więcej aniżeli ten, który zapełnia naszą pamięć nieskończonymi rzędami przedmiotów naturalnych, sklasyfikowanych pod względem nazwy i kształtu.
(J.W.Goethe)


Zainspirowana blogami moich koleżanek, postanowiłam, że utworzę coś swojego. Szczerze mówiąc nie wiem, czy podołam, ale spróbuję. Zobaczymy, co z tego wyjdzie! ;-)

Jako nauczyciel z 14-letnim stażem mam wiele do powiedzenia w temacie szkoły, pedagogiki, wychowania i nauczania. Z wykształcenia jestem polonistką, więc koleżanki po fachu na pewno znajdą tutaj coś dla siebie. Pełnię również rolę wychowawcy, co sprawia mi wiele radości na co dzień. Jednak prawdziwą moją pasją jest teatr! Odkąd pamiętam zawsze w szkole prowadziłam koło teatralne. Dziś nosi ono nazwę "Makabra" i odnosi sukcesy na scenie lokalnej, jak i wojewódzkiej.
Teraz wiecie o czym będzie mój blog! O nauczaniu, wychowaniu i o teatrze!
Zapraszam do lektury!

Anna Konarzewska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz